معرفی سایت گسترش سيستمهاي اطلاعات پروژه در ايران (ساپ ايران)

در اين سايت به تبادل نظر و اشتراك تجربيات در حوزه ساپ (سيستم اطلاعات پروژها ) خواهيم پرداخت . اگر براي اولين بار است كه وارد اين سايت مي شويد از طريق بخش عضويت مي توانيد عضو سايت شويد. در اين صورت از مي توانيد از بخشهاي اطلاعاتي سايت بهره مند شده و همچنين مطالب و تجربياتتان در اين حوزه را با نام خودتان در سايت منتشر نماييد.

مهمترين بخشهاي اين سايت عبارتند از :

– حوزه دانش ساپ : اين بخش در بر گيرنده اصلي ترين مطلب اين سايت كه توليد دانش ساپ است مي باشد . انتظار داريم اين بخش به عنوان يك مرجع اصلي در اين حوزه عمل نمايد.

– پروژه ساپ : معرفي تجربه قبلي اين گروه مي باشد كه به تفصيل در اين بخش توضيح داده خواهد شد.

– پروژه ملي ساپ : نهايت آرزوي دست اند كاران اين سايت تعريف و اجراي يك پروژه ملي در حوزه ساپ جهت استفاده در همه پروژه هاي كشور مي باشد در اين بخش جنبه هاي مختلف اين طرح مورد بررسي قرار ميگيرد و اميدواريم با كمك دوستان اين تعريف تكميل گردد.

– نرم افزارهاي مديريت پروژه : اين بخش نيز از قسمتهاي كاربردي سايت است كه پيش بيني مي شود بسيار مورد استقبال قرار گيرد . پرداختن تحليلي به نرم افزارهاي داخلي و خارجي در حوزه ساپ از اهداف اين بخش است .

– نرم افزارهاي كد باز : به دليل اعتقاد اين سايت به حمايت از فعاليتهاي كد باز (Open Source) در اين بخش سعي در معرفي اين جنبش و مفهوم داشته و سعي داريم جامعه فن آوري اطلاعات را به رويكرد كد باز تشويق نماييم.

– انجمنها : مركز تبادل افكار و انتشار تفكر است. اميدواريم اين بخش با كمك اعضاء از استقبال خوبي برخوردار گردد.

– مقالات : اين بخش هم در برگيرنده آخرين مقالات علمي و تجربي، خارجي و داخلي در حوزه ساپ خواهد بود.

 

 

آدرس سایت جهت دسترسی :

http://iranpmis.com/

FavoriteLoadingAdd to favorites
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *